حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن
سرخط خبرها

خراسان رضوی برای دومین‌بار در موج هفتم همه‌گیری کرونا روزی بدون فوتی داشت

  • کد خبر: ۱۲۵۸۵۰
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
خراسان رضوی برای دومین‌بار در موج هفتم همه‌گیری کرونا روزی بدون فوتی داشت
رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هفتمین دوره از اوجگیری شیوع ویروس کرونا، دو روز متوالی در تاریخ‌های ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه هیچ موردی از فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز - دکتر محمد پهلوان با بیان این که همچنان روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا کاهشی است افزود: در هفتمین اوجگیری کرونا تنها چهار روز بدون فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ در خراسان رضوی ثبت شده است که اولین مورد آن ۱۵ مردادماه و چهارمین مورد ۲۴ شهریور ماه بوده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که سهم بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۵۴ بیمار بود که این دانشگاه علاوه بر مشهد ۱۶ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۱۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۲۸ بیمار است.

پهلوان افزود: هم اکنون ۴۶ بیمار بد حال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۳۶ نفر از آنان در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۰ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۴۱ هزار و ۵۸۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴ هزار و ۲۵۸ تن رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۳۱۸ هزار و ۸۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

هم اینک ۳۵ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ یک از شهرستان‌های کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->